0 komentara 15



Sf, ljubav, i samoća. Dubina.

Tribaju mi zvizde, kampiranje pod nebon, utegnute crvene gaće, stisnute da ih osjećan do peta, muzika, svijetla, polumrak, ruke, ljudi, snovi, dodiri, sex, uzdasi. Kave, jutarnje, večernje, noćne. Piva, količine. Rakija, more. Sunce da pada od jutra do popodne, da je vitar proladan dok mi dira lice i prolazi kroz kosu, dok odan po gradu. Na nogama oću čizme. Neću da je iko sa mnon, neću da me iko vidi, sem stranaca koji blicaju i reflektiraju me, ko magneti kad se približe jedan drugom. Također, oću svakoga koga oću i ko u momentu znači. I nikoga. Ni sebe. Kad neman sebe.

15 Comments

  1. nepocesljan

    Haha pa jes pročitala komentare aurghhhhhhhnkjsnsdjnskdj?????? 😀

    Ja bi sad ispravija i napisa gaće (hlače) u postu, al pošto san post imenova ovako ‘

    ‘, to je kad san ga objavija se napisalo ko ovo ništa, što i jest točno jer ovo ‘

    ‘ je odvajanje u novi red i pazi sad, ne mogu uć u postu da ga prepravin uopće jer neman na šta kliknit. Kad oću komentirat i vidin novi komentar, ne mogu kliknit na post iz komentara, moran blog otvorit pa tako uć. 😀

Leave a Reply