0 komentara 13

20 činjenica o meni

Nur je objavila na svom blogu 20 činjenica o sebi, pa mi se svidila ideja. Evo 20 činjenica o meni, a ako se i vama sviđa, objavite i vi o sebi.

1. Velika san cjepidlaka i nekad se dvoumin puno oko bezveznih stvari.
2. Poprilično san zabavna i zanimljiva osoba za druženje (barem tako kažu).
3. Jako san otvoren i tolerantan, malo šta mi more bit nenormalno.
4. Ne lažen o sebi nikad i ne izmišljan stvari, ali se također ni ne otvaran lako, iako ljudi imaju dojam da san potpuno iskren.
5. Ostavljan dojam jako opuštene osobe a u biti san užanso anskiozan i rijetko kad do kraja opušten.
6. Iman dobar smisao za humor i volin ga, te ima možda godinu i po radin stand up komediju.
7. Mogu me seksualno privuć muškarci iako nisan proba ništa po tom pitanju. Al mislin da ću probat. 🙂
8. Blebetalo san, volin puno pričat, iako volin i slušat ljude s vrimena na vrime. 🙂
9. Trudin se radit na sebi i popravljat se, prihvaćan kritike i razmislin o sebi ako me neko kritizira.
10. Poprilično san tvrdoglav i ne prilagođavan se lako, iako san sklon radit kompromise jer znan da se na njih triba pristat.
11. Jarac san i Vaga u podznaku. Virujen u horoskop i astrologija mi je zanimljiva, iako mi je horoskop zanimljiv poprilično i jer je zabavan i dobra je tema za razgovor.
12. Volin partije i volin plesat, partijat, izlazit i imat lude provode.
13. Preosjetljiva san osoba i dosta san suosjećajan.
14. Jako, jako mi je teško ulazit u konflikte s ljudima. Čak i kad su sitnice u pitanju i kad san u pravu, teško mi je izdržat atmosferu konflikta.
15. Zanima me poltika i psihologija, te općenito stvari koje se tiču ljudi. Definitivno san tip za društvene nauke, ali zato me privlače ljudi koji vole prirodne nauke.
16. Doživija san telepatiju i jedno vrime san eksperimentisa sa stvarima iz te sfere duhovnosti. Al sad me to dosta prošlo. 🙂
17. Volin seks i mogu se pravo dugo seksat.
18. Trenutno prlolazin kroz žestoku krizu identiteta, toliko jaku da moran pit tablete za anksioznost. Zabrinut san za svoju budućnost i nadan se da će sve dobro proć.
19. Ne podnosin stvari iz desnog i konzervativnog pogleda na svit, ne mogu organski ni sitne oblike nacionalizma i ksenofobije te neke takve vrste ograničenosti.
20. Volin izražavanje i komunikaciju. Upoznavanje ljudi, druženje s njima, umjetnost, umjetnike. Volin zanimljive, a i manje zanimljive ljude. 🙂

13 Comments

  1. nepocesljan

    Kad smo kod toga, činjenica 21. U osmom razredu i prvom srednje san pušća kosu i nisan je češlja nikako, a kako je kovrdžava, počeli su se stvarat prirodni dredovi i bila mi ih je puna kosu. Živa istina, frizerka se zaprepastila kad san se napokon doša rješit toga. 😀

  2. nepocesljan

    Ajni, ha, pa dobra je blog terapija, al na žalost nije dovoljna trenutno. Al no sikirki, ne planiran jha vječno pit tablete. Mislin, piću ih sad dok moran.

    Laura, jesan iskren san, prošla terapeutica kod koje san iša je bila indiferenta prema tome, ono nije imala neko posebno mišljenje, a ova sad vidin viruje u postojanje takvih stvari, tako da nema s tin problema. Samo, nije to uopće bitno u mom radu s njima, ima puno “prišnijih” stvari. 🙂

    Pa i moga bi doć telepatski, samo ne da mi se sad uključivat ta osjetila. 😀 A svakako bi brže doša vako autom. xD

    P.S. Drago mi je da si živa. 🙂

  3. LauraTesla

    Nadam se da ti pomaže ta terapija. i vjerujem da tek kada si pred svima potpuno iskren (a time i sa samim sobom) mozes biti istinski slobodan.

    Međutim, tesko je biti u potpunosti iskren pred ljudima, pogotovo ako je riječ o tim nekim parapsihološkim stvarima. doduše, naši ljudi te hoće spaliti na lomači čak i kada im objašnjavaš neke naučno dokazane psihološke stvari, a kako tek ne bi kada bi im pričao o sefirotima ili čakrama.

    što se tiče tih anksioznosti i neuroza, važno je da si ih svjestan. Ja još uvijek pokušavam (…i pokušavam, uvijek iznova i iznova ) biti svoj vlastiti psihoterapeut unutrašnjih svjetova. To je malo teško kada očekuješ brze rezultate. nakon svega što sam pročitala, mislim da je bolje obratiti se stručnjaku, koji te može osloboditi briga i implementirati tvoje biće na mnogo jednostavniji i brži način (pod stručnjakom pak ne podrazumijevam ove obične fakultetski obrazovane psihologe koji će ti najradije samo prepisati lijek )

  4. nepocesljan

    Dobro, nemoj brkat psihijatre i psihologe, psihoterapiju rade psiholozi i oni ti po svojoj struci ne smiju i ne mogu propisivat nikakve lijekove. Oni ti mogu preporučit da posjetiš psihijatra ako misle da su ti lijekovi potrebni, ali to je drugo. Pa jest, svjesnost je najvažnija stvar, al ono, potreban je rad da posložiš svoju ličnost kad si dosta zbrkan, i za te stvari je jako dobra stvar psihoterapija.

    Mislin, ako ništa to možeš posmatrat ko jedan odnos dviju osoba, što to i jest, u konačnici oboje ste ljudi. Samo što je ta druga osoba obrazovana za to da pomaže ljudima da rješe svoje probleme i more ti puno pomoć. Al mislin, svakako, to je svačiji izbor, al ja uvik preporučan ako neko već ima nekih neurotičnih momenata da proba razgovarat s psihologom, ne more mu škodit. 🙂

    Pa, pomaže terapija, ali san se ja dosta zapetlja što se mene tiče tako da će tu tribat vrimena i rada da otpetljan to klupko. Al svakako, ne odusajen od sebe, to svakako ne. I drago mi je da si i ti opet narvatila na blog, kad se već nismo čuli odavno. 🙂

  5. LauraTesla

    Aha. Dobro si to razjasnio, ali to i nije važno pored onog što sam mislila. Htjela sam reći da ti svakako stručna osoba može pomoći, ali da postoje i obučeni stručnjaci koji koriste puno brže tehnike rješavanja osobnih problema. Ne znam jesi li čuo za dr. Slavinskog i njegovu metodu “PEAT” koju je moguće i samostalno primjenjivati i kojom možeš ukloniti duboko ukorijenjene neurološke probleme za svega nekoliko sati. Neka instant formula.

    Možda si ti upoznat i u to, pa ćeš sad objašnjavati da to nisu psiholozi nego hipnoterapeuti ili šta ja znam.

    Ne kažem sada da ti psihoterapija neće pomoći. Vjerojatno hoće, ali će biti potrebno puno više vremena. Slično kao kada nekom vjerniku biva uslišana dugogodišnja molitva za oslobođenje od nekog njegovog “zla”.

    Ali dobro, nemam nekog prava raspravljati oko terapeuta, psihologa i ostalih jer nemam iskustva iz tog područja, općenito zato što se bojim (ili šta već) biti u potpunosti iskrena pred bilo kojim ljudskim bićem jer sam dovoljno daleko u tim alternativnim stvarima da mislim da bi me ovaj naš studentski psiholog proglasio ludom, a svećenik i prijateljice velike vjernice, sotonistom.
    Iz tog razloga možda i pišem blog. Nije baš neko sretno rješenje, ali… ponekad bude lakše. Iako bi mi možda bilo bolje da sve to zapisujem u spomenar čije stranice barem mogu oblijepiti srcima, novinskim člancima o Britni, Majli i ostalim ispranim mozgovima Miki Maus kluba

    Pa nije me bilo preko ljeta, nije me zapravo bilo nigdje (na netu).a mislim da je tebe nestalo i prije nego mene. i meni je drago da opet s nekim mogu krenuti u iskrenu raspravu i da je tu netko da mi ukaže da sve moje filozofske spoznaje i nisu uvijek točne 🙂

  6. nepocesljan

    haha, pa dobro, nismo još počeli filozofirat, to ćemo sad nekad. 🙂

    Pa sad, i ja san bija dosta skeptičan prema psiholozima prije, al nije to tako ko što djeluje na prvu. Oni su normala ljudi, i, bar iz mog iskustva, nema problema nikakvih što se tiče tih alternativnih stvari. Ako te zanima ili imaš želju vidit kako bi izgledalo, probaj. 🙂

    Ne znan za tu tehniku što si rekla, proguglaću to. Iako trenutno ne znan jel se želin bacat i u kakve druge metode, strah me posljedica. Kontan da mogu probudit kojekakve uspavane stvari u podsvjesti pa da se neću moć nosit s njima, zato se držin psihoterapije, sigurnije je što se tiče tih stvari. A triba to vrimena, iako mislin da za psihički napredak generalno triba vrimena, ne mere to priko noći. Sad to za par sati ne znan, možda za par sati moreš postić neke rezultate al ne virujen da moreš trajno rješit svoje duboke probleme samo za par sati.

    Di si ti, šta radiš? Jesi nazad na faksu? Ja ću pauzirat godinu, tako da iman jedan dugi odmor kući. 🙂 Razvezali se mi, ako oš pribaci u inboks, moremo i tamo nastavit. 🙂

Leave a Reply