0 komentara 10

Evo naslov

Volim suhe i burovne zimske dane. Upravo sam se vratio iz šetnje koja mi je baš godila. Na blogu su promaje i vjetrovi, ali me ne zanimaju. Jedno je istina, svi mi imamo zla u sebi. Ja ga imam. Nastojim da ga budem svjestan i da mi ne promakne, kad ga primjetim, samo ga pustim, ali svjesno, na taj način nema moć da se raspojasa. Ne mogu pisati ništa lično na blogeru, neki dan sam napisao jedan post o sebi i odmah ga pobrisao. Ajd, može neko vrijeme i tako, dok je takva faza. Nije isključena ni opcija da ovo pobrišem. Ev vam nešto:

10 Comments

  1. Da, svi mi imamo zla u sebi.
    Jedno je pomsiliti nesto lose (i reflektirati oko toga, zasto, kako i zbog cega mislimo tako) a drugo je sasvim neko zlo sprovoditi svjesno. Ja ne razumijem kako neke osobe mogu nanositi bol drugoj osobi (psihicku ili fizicku) jer im to ceif. Uvijek gledam stvari iz perspektive “da li bi ja voljela da se meni radi to sto ja nekom drugom radim”. Kritiku primam ako ce me ona necemu nauciti i napraviti boljom osobom nego sto jesam.

Leave a Reply